Kolmandas klassis küsib õpetaja muljeid klassiekskursiooni kohta:
“Lapsed, mis teile meie klassiekskursioonist meelde jäi?”
“Muuuu.”
Loe edasiKolmandas klassis küsib õpetaja muljeid klassiekskursiooni kohta:
“Lapsed, mis teile meie klassiekskursioonist meelde jäi?”
“Muuuu.”
Loe edasiJuku istub tunnis ja murrab pead:
“Jätaks õige suitsetamise maha…? Jooks ehk vähem…? Teeks narkotsiga lõpu…?”
Talle läheneb õpetaja ja küsib:
“Juku, kui palju on kaks korda kaks?”
Loe edasiÕpetaja küsib lastelt, kelleks nad suurena saada tahavad.
“Triin, kelleks sina saada tahad?”
“Ma pole veel päris kindel,” vastab Triin.
“Kui mul kasvavad suured tissid, siis modelliks…”
Loe edasiJuku istub tunnis. Õpetaja küsib lastelt, mis te ütlete kui te lähete vanaisa hauale.
Jukul sama aeg kukub kustukumm maha ja ta upitab. Jukul on käsi püsti (kuna ta upitab).
Loe edasiPärast sõda lähevad lapsed Nõukogude Liidus jälle kooli.
Õpetaja küsib, kuidas keegi sõjas kaasa aitas.
Nataša ütleb: “Meie emaga kudusime sõduritele kindaid!”
Õpetaja kiidab: “Tubli tüdruk.”
Loe edasiKoolistressil on palju erinevaid põhjusi: suured klassid ja mammutkoolid, pingelised programmid, liiga mahukad kodused ülesanded, tuimavõitu tunnid, omavahelised pinged, koolikiusamine, väsimus, vaesemate ja vähemvõimekate alaväärsustunne, kehvad hinded ja eksamite hirm jt.
Loe edasiStressis olev keha on kaitseseisundis ja energia ning mõtlemisvõime on blokeeritud. Küllalt pikka aega mõjutav stress mõjub kehale halvasti. Ülemäärane stress mõjutab närvi- ja sisenõristussüsteemi ja ohustatud on ka immuunsussüsteem, mistõttu ka viirushaigused hakkavad kergemini külge.
Loe edasi“Juku, millised on olnud sinu elu kõige õnnelikumad viis aastat?”
“Need olid siis, kui ma…”
Loe edasiEksamite sooritamise edukus oleneb inimese võimekusest ja suhtumisest ning oskusest õppida. Vastu tahtmist õppides ei saavuta tavaliselt häid tulemusi või on saavutused lühiajalised. Huvi ja arusaamine eksami vajalikkusest on parimad motivaatorid. On vaja endale selgeks teha, miks on just see eksamisooritus tähtis ja konkreetne õppeaine vajalik. Ei õpita mitte kooli ega hinnete pärast, vaid ikka iseenda ja elu jaoks.
Loe edasi“Lapsed, nimetage veel liitusid, aga Nõukogude oma ärge enam mainige,” palub õpetaja.
“Jah, Juku, palun nimeta 3 liitu!”
“Euroopa-liit…”
Loe edasi