Sisuturundus

Pilt: Srotas.ee
Kui mootorikatte alt hakkab tulema suitsu ja veojõud jääb vaid mälestuseks, on süüdi enamasti turbiin.
Või EGR-ventiil. Esmapilgul on need kaks väikest detaili, mis varavad endas kallid remondid ja märkimisväärse närvikulu. Aga võib-olla on olemas viis, kuidas kogu sellest mõttetust remondimaratonist pääseda?
Meil on hea uudis: on küll. Ja kõik algab ühe valikuga – mida te paigaldate mootori kate alla.
Kestvus ei sõltu aastatest, vaid suhtumisest
Kujutage ette kahte identseid autot. Üks sõidab odava turboga, mille meister leidis „nurga tagant” ja paigaldas küsimusi esitamata. Teine – originaaliga või kõrge kvaliteediga ekvivalendiga, mis on toodud Srotas.ee. Kahe aasta pärast seisab esimene juba teeninduses arvestatud kahjudega, aga teine sõidab endiselt – vaikselt, sujuvalt, suitsuvabalt. Erinevus? Mitte õnn. Kvaliteet.
EGR-ventiil näitab oma toimimist väga kiiresti – lõhn salongis, kütusekulu, mootori kontroll-lambi süttimine. Tavaliselt tähendab see ühte – ummistumist või mehaanilist riket. Siin on lahendus – mitte ajutine puhastusprotseduur, vaid tõeline detailide vahetus usaldusväärsete detailide vastu.
Miks tasub detaile otsida mitte ainult Leedus
Kohalik otsing lõpeb sageli sellega, mis on laos, mitte sellega, mis tegelikult teie autole sobib.
Siin tas tasub otsida laiemalt – mitte ainult Leedus, vaid ka Latvjas või Eestis. Just sellised platvormid nagu Srotas.ee võimaldavad näha rohkem: kasutatud originaalvaruosadest kuni taastatud, kontrollitud variatsioonideni, millele antakse garantii.
Näiteks 2014. aasta Volkswagen Passati turbiini saab Lätis leida 30–40 % odavamalt kui Leedus, ja tarne võtab vaid paar päeva. Kuulub hästi? Ja veelgi parem – garantii on sama mis kohapeal ostes.
Kuidas pikendada turbomootori ja EGR-i tööiga reaalselt?
Lühike vastus: kvaliteetsete detailidega ja normaalsete sõidustiiliga. Aga kui soovite konkreetseid meetmeid – siin on, mida tasub teha:
Vältige kiiret kiirendamist kohe pärast mootori käivitamist
Vahetage mootoriõli ja filtrid regulaarselt
Kasutage võimalikult vähe lisandeid sisaldavat kütust
Kui on paigaldatud tahkete osakeste filter, tuleb ka seda kontrollida, kuna see on seotud EGR-i tööga
Ärge kasutage puhastusvahendeid tõelise remondi asemel – see on ainult ajutine abi
Sõltumata sellest, kas soovite oma autot veel paar aastat kasutada või tahate, et see sõidaks ka kümne aasta pärast – algus on sama. Valige detailid, mis peavad vastu. Isegi kui hind on veidi kõrgem.
Lõpetuseks – lugu elust
Remigijus Marijampolė ostis kasutatud BMW, millel oli „uuendatud” turbiin. Kolme kuu pärast – vilistamine, õlileke, veojõu kadu. Selgus, et oli paigaldatud odavaim turul saadaolev detail. Seejärel valis ta Igaunias Srotas.ee kaudu restaureeritud variandi, maksis 80 eurot rohkem, kuid sõidab juba neljandat aastat.
Mõnikord on probleemi ja rahu vahel vaid üks detail. Ja see ei pea olema kallis. Lihtsalt tuleb teada, kust otsida.