5 reeglit, kuidas pärast trenni nälga vaigistada

1. Kui treenida rohkem kui tund aega korraga, siis vajab keha turgutust ka treeningu ajal. Kerge “laadimine” hoiab veresuhkru õigel tasemel ja stabiilsena, mis ei lase pärast füüsilist koormust näljatundel tekkida. Keskmise intensiivsusega treeningu ajal vajab keha umbes 50 grammi suhkrut tunnis (näiteks energiajoogi näol). Kindlasti peaks jooma ka vett või mineraalvett.




2. Treeningujärgset toidukorda ei tohiks vahele jätta, sest organism vajab pärast suurt füüsilist koormust uut energiat. Poole tunnid jooksul pärast treeningut peaks sööma mingi tervisliku vahepala. Treeningu võib sobitada ka lõuna- või õhtusöögieelsele ajale. Kes soovib kaalu langetada, võiks oodata söömisega paar tundi pärast treeningut, aga vett peaks kindlasti jooma.

3. Tuleks kriitiliselt hinnata treeningujärgse toidukorra kalorsust. Vaid väga pikad ja rasked treeningud kulutavad nii palju kaloreid, et pärast võiks lubada endale ülearuseid “kaloripomme”. Peale treeningut võib küll vahel end mõne lemmiktoiduga premeerida, aga see ei peaks olema harjumus. Ka peale treeningut tuleks jälgida tervisliku toitumise põhimõtteid.




4. Paar-kolm tundi enne treeningut tuleks süüa kerge eine. See annab piisavalt energiat ja vaigistab magusaisu. Vahetult enne treeningut süüa ei tohiks, sest keha vajab toidu seedimiseks samuti aega. Täis kõhuga treenimisel võidakse endale lausa liiga teha. Hommikuse treeningu puhul võiks piirduda banaani või klaasi veega, kuna pole võimalik paari tundi oodata.

5. Kui liikumine ja treening on osa ka kaalulangetamise protsessist, siis ei tohiks söögikordi vahele jätta ja peaks sööma regulaarselt. Sel juhul tuleks süüa iga kolme-nelja tunni järel, aga väikesi portse. Väikesed tervislikud vahepalad hoiavad veresuhkru normaalse ja pidurdavad liigse magusaisu teket. See takistab ühtlasi ka treeningujärgset ülesöömist.




Kui pärast treeningut tuntakse end väga kurnatuna, võiks süüa energiavarude taastamiseks kiirestiimenduvaid süsivesikuid ja valgurikast toitu. Toidu valik oleneb treeningu intensiivsusest. Süüa tuleks pool kuni poolteist tundi pärast treeningut, kuna siis omastab keha kõige paremini toitaineid, energiavarud taastuvad kõige kiiremini. Isegi kui treening lõpeb hilja õhtul, peaks sööma kerge eine. Köögiviljad, kaunviljad, kodujuust, kala, salat kanafileega vms. on igati sobilik treeningujärgne toit.





    Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.


    Kas Sinu nimi sobib eluteega kokku? + Millest räägib Sinu nimi?


    Suhte analüüs ja võimalused (kvaliteet)


    Aastahoroskoop - 214 lehekülge


    Käevõru: dumortjeriit


    Elevandi kujuke: obsidiaan


    Kaelakee: hall ahhaat


    Käevõru: päikesesüsteem (16-17 cm)


    Kõrvarõngad: tüdruk ja kass


    Konna kujuke: draakoni verekivi


    Päikesepüüdja: paabulind


    Taldrikud (27 cm) (4 tk)


    Skulptuur



    NB! Lehekülje sisu kopeerimine ei ole lubatud OÜ A.J.A. Grupp kirjaliku loata. Täpsemad lehekülje kasutustingimused leiad siit.

    Kui soovid lisada siia lehele kommertsartiklit kliki siia.

    Seotud postitused