Tšakrate avamise harjutused

Hiina nõelravi meridiaanid

1. Istuge mugavalt põrandale laotatud vaibal, jalad sirged. Sirutage käsivarred ette, liigutage sõrmi ja varbaid 10x (sirutage ja kõverdage).

2. Istuge mugavalt põrandal, käed ette sirutatud, liigutage 10x edasi-tagasi käelabasid ja labajalgu kederluust. Seejärel tehke käe- ja jalalabadega 10 ringi kummalegi poole.

3. Haarake vasaku käega ümber vasaku jala reie ja tõstke põlv vastu rindu. Parem käsi tooge peopesa sissepoole vastu paremat õlga. Sellest asendist alustades kõverdage vasakut jalga põlvest ja paremat kätt küünarnukist 10x. Siis tehke veel vasaku jala sääreosa ja parema käe küünarnukist painutades 10 ringi ühele ja siis teisele poole. Sama korrake parema jala ja vasaku käega.

4. Pange vaibal istudes parema jala laba vasakule reiele. Hoidke seda vasaku käega kinni. Parem käsi pange parema jala põlvele. Vajutage ettevaatlikult (et valus ei oleks) parema jala põlv 10x vastu põrandat. Seejärel tehke parema jala põlvega reielihaseid venitamiseks algul 10 ringi ühele ja siis 10 ringi teisele poole. Korrata sama harjutust vasaku jalaga.

5. Pange vaibal istudes mõlema käe sõrmed peopesad sissepoole õlgadele. Küünarnukid on suunatud külgedele. Tõstke küünarnukke algul 10x võimalikult kõrgele ülespoole, seejärel katsuge 10x rinna ees kokku panna. Lõpetage 10 küünarnukiringiga ühele ja siis teisele poole.

6. Heitke vaibale selili ja sirutage käed üle pea. Sellest asendist tõuske istukile ja seejärel kummardage ettepoole, kuni käed puudutavad varbaid ja pea puudutab põlvi. Keha painutades hingake sisse, sirutades hingake välja. Korrake 10x, seejärel jääge käed varvastel, pea põlvedel puhkama (3 min).

7. Tõuske püsti ja tehke kummalegi poole 10 küljepainutust. Painutuspoolne käsi liigub painutades sirgelt allapoole, teine käsi sirutub üle pea.

8. Seistes püsti pange sõrmed peopesad sissepoole õlgadele, keerutage keha kummalegi poole vaheldumisi 10x. Energiakorgid tekivad enamasti liigeste kohale, need harjutused aitavad puhtaks teha. Sobiv on teha hommikvõimlemise ajal, annavad terveks päevaks hea enesetunde. Harjutused hakkavad mõjuma siis, kui need on muutunud igapäevaseks rutiiniks ja harjumuseks.

HARJUTUSED TŠAKRATE AVAMISEKS ESIMESEL KOLMEL AURAVÄLJA TASANDIL

I ehk JUURTŠAKRA (punane)

Võtke lai harkseis, jalad õlgadest laiemalt harki. Hakake alakeha edasi-tagasi liigutades põlvi kõverdama. Katsuge põlved nii kõverasse lasta, et vaagna alaosa oleks põlvede kõrgusel. Liigutades vaagna alaosa edasi tagasi peab tähelepanu olema koondunud vaagna alaosa liikumisele ettepoole. Tehke 3 liigutust põlvede kõrgusele laskumisel, 3 põlvede kõrgusel ja 3 tõustes algasendisse. Korrata harjutust 3x visualiseerides samal ajal punast värvust sabaluu ümber. Harjutuse ajal visualiseerige sabajuurest allapoole suunduvat ja päripäeva pöörlevat punast energiakeerist. Sissehingamisel jälgige, et sissehingatav õhk oleks punane ja energiakeerisesse siseneks punane energia. Välja hingates jälgige, mis värvi on õhk. Kui see hakkab punaseks muutuma, on tšakra avatud.

II ehk SAKRAALTŠAKRA (oranž)

Võtke eelmise harjutuse omast kitsam harkseis (umbes õlgade laiune). Jalalabad paralleelselt. Algul tehke keha vaagnaosaga edasi-tagasi liigutusi, rõhutades vaagnaosa ettepoole liikumist. Seejärel hakake puusaringe tegema. Kujutlege, et Teie ümber on silinder ja see on vaja läikima hõõruda oma puusadega. Visualiseerige häbemeluust veidi kõrgemal asuvaid oranže päripäeva pöörlevaid keeriseid (mõlemale poole keha suunduvad). Visualiseerige, et sissehingatav õhk on sama värvi ja ka energiakeerisesse siseneb sama värvi energia. Kui väljahingatav õhk muutub punakasoranžiks, on tšakra avatud.

Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...

Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.

Inimese isiksuse ja elutee skeemi põhjalik numeroloogiline analüüs (põhjalikum variant)

Kolme kuu horoskoop (päevade lõikes)

Karjäärihoroskoop

Taro kaardid: Heaven & Earth (koos raamatuga)

Seinakell

Barbie nukk (GXT03)

Söögiriistade komplekt (24 tk) - Velaze

Kaelakee: vähi tähtkuju

Seinakell

Kaelakee: veevalaja tähtkuju

Kaelakee: punane ahhaat

Seinakaunistus: pealuu

Lehed ( 1 / 3 ): 1 23Järgmised »