Värvide tähendused äritegevuses

SININE

Sinine on ehk üks enimkasutatud värve, mistõttu on ka selle värvi kasutamine turvaline. Sinist värvi seostatakse usaldusega, aususega ja usaldusväärsusega, mistõttu aitab sinine värv luua klientides usaldust ja kindlustunnet.

Sinine värv sümboliseerib enesekindlust ja vastutustunnet. Tihtilugu on see värv kasutusel massimeedia või kommunikatsiooni valdkondades. See värv kiirgab endast tarkust ja suuri eesmärke, kuid samas olles ka konservatiivne.

Psühholoogilises mõttes on sinine värv rahustav, pingeid ning hirmusid vähendav. Lisaks suurendab sinine värvus ka söögiisu.




Sinine värv suurendab tugevust ja ühtekuuluvustunnet.

Sinine värvus töötab ärimaailmas väga hästi, muutes ettevõtted konservatiivsemaks, seda eriti just teatud valdkondades: raamatupidamisfirmad, kindlustusfirmad, pangad jne. Niisiis just nende ettevõtete puhul, mis peavad näima usaldusväärsed.

Noored inimesed näevad sinist värvust tavaliselt küpse ja täiskasvanute maailmaga seonduvana.

Liigne sinise värvuse kasutamine ei mõjuta aga inimese alateadvust eriti positiivselt, jättes ettevõttest mulje kui igavast, manipuleerivast ja paindumatust organisatsioonist.




Sinise värviga seonduvad positiivsed mõjud:
– lojaalsus ja usaldus;
– taktitunne ja hoolitsus;
– usaldusväärsus ja vastutustunne;
– konservatiivsus ja sihikindlus;
– idealistlikkus ja kord;
– pühendumine ja süvenemine;
– rahulikkus.

Sinise värviga seonduvad negatiivsed mõjud:
– kangekaelsus, valelikkus, pahatahtlikkus;
– enesekesksus, pealiskaudsus;
– liigne konservatiivsus, etteaimatavus ja nõrkus;
– andestamatus ja külmus;
– manipuleerimine, usaldamatus.

Sinine värv äritegevuses

Sinist värvi on mõttekas kasutada nende ettevõtete firmasümboolikas, kus soovitakse rõhutada usaldust ja ausust.

Türkiissinisega koosmõju suurendab sinise värvuse puhul puhtust, mida võiks näiteks kasutada puhastusvahendite ja veetoodete (joogivesi) puhul. Sinise värvuse kasutamine mõjub positiivselt ka lennundusega, merendusega ja õhupuhastusega tegelevate firmade sümboolika puhul.




Interneti lehekülgede puhul on sinise värvuse kasutamine mõttekas tehnoloogia, meditsiinitehnika, puhastusteenuste ja naistele suunatud toodetega tegelevate firmade puhul.

Sinise värvuse kasutamine toiduga seonduvate firmade reklaamides või firmasümboolika kasutamisel pole eriti mõttekas, sest sinine värv ei seostu naturaalse toiduga. Mõningaid erandeid võib siiski ka toitude puhul tuua. Kui sinine värv siduda roosaga, siis võib seda kombinatsiooni kasutada maiustuste reklaamimisel.

Helesinine on seotud tervisega, heaoluga, reisimisega ja puhkusega.

Tumesinine värv rõhutab ausameelsust ja terviklikkust, mistõttu kasutatakse seda värvi tihtilugu poliitiliste või religioossete organisatsioonide puhul ning advokaadibüroode puhul.




Kiirviited värvide juurde:

Punane | Roheline | Valge | Kollane | Sinine | Pruun | Hall | Must | Hõbe | Kuld | Roosa | Oranž | Türkiissinine | Indigo | Violetne | Fuksiinpunane



Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...





Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.


Sünniratta kood


Sünnihoroskoop + Isiksuse analüüs hiina astroloogia järgi


Sünnihoroskoop


Käevõru: ametüst


Käevõru: labradoriit


Kaelakee: aventuriin, lasuriit, austraalia jadeiit


Taldrikud (27 cm) (3 tk) - Villeroy & Boch


LED küünlad (3 tk)


Kaelakee: elevant


Käevõru: turmaliin


Taro kaardid: Crystal Medicine Oracle (koos raamatuga)


Tassid: Iris - Vincent Van Gogh (2 tk)



Lehed ( 5 / 16 ): « Eelmised1 ... 34 5 67 ... 16Järgmised »

Seotud postitused