Värvide tähendused äritegevuses

ORANŽ

Oranž on soe ja meeldiv värv. See värv on kombineeritud rõõmsameelsusest, riskide võtmisest ja loomulikkusest. Psühholoogias tähendab oranž seiklusi, optimismi, enesekindlust ja seltskondlikkust.

See värv inspireerib ja loob entusiasmi. See värv tekitab söögiisu ja stimuleerib seltskondlikku suhtlemist, mistõttu sobib see hästi restoranidele ja teistele toitlustusasutustele. Parima tulemuse võib saavutada seeläbi, et kasutada oranži dekoratsiooni juures, nagu näiteks mööbli või valgustuse juures. Alati ei pea olema tegemist heleda oranži toonidega, sest sobivad ka oranži värvi muud toonid.




Oranž värv tekitab tarbijas tunde kui taskukohasest ja usaldusväärsest ettevõttest (kauplusest). Samas peab aga olema oranži värvi liigse kasutamise korral ettevaatlik. Liigne oranži värvi kasutamine tekitab tunde üliodavusest.

Oranž on pehmemate mõjudega kui punane värv. See esindab naiselikke energiaid ja suurendab loovust.

Oranži värviga seonduvad positiivsed mõjud:
– seikluslik, riske võttev, tore;
– tundeid stimuleeriv;
– taskukohane;
– soe, seltskondlik, optimistlik, entusiastlik, lahke;
– enesekindel, iseseisev, loomulik;
– loov.

Oranži värviga seonduvad negatiivsed mõjud:
– pealiskaudne, ebasiiras;
– sõltuv;
– pessimistlik;
– odav; seltsimatus, liigne uhkus.




Oranž värv äritegevuses

Oranž värv rõhutab seikluslikkusele, rõõmsameelsusele, optimismile, kvaliteedile ja seltskondlikkusele.

Oranž on hindamatu värv toitlustuskohtades (restoranid, kohvikud, bistrood jne.) kasutamiseks, kuna see värv tekitab söögiisu ja vajadust suhtlemise järele. Seepärast kasutatakse seda värvi tihti just selleks, et inimesi kauem kohapeal hoida, et nad seeläbi rohkem raha kulutaksid.

Oranži värvi mõju tõttu suhtlemisaktiivsusele, on selle värvi kasutamine mõttekas ka majutusasutustes.




Reisibürood võiksid kaaluda oranži värvi kasutamist oma interneti leheküljel, kuna värv on seotud seiklustega, reisimisega ja põnevusega.

Oranži värvi kasutamine tuleb kasuks lastele ja noortele suunatud toodete juures, kuna see rõhub lustlikkusele ja seikluslikkusele. Samas ei ole vähemtähtis see, et oranž värv rõhub ka taskukohasusele.

Pehmemate oranži toonide kasutamine tuleb kasuks ilusalongides ja spaades.




Kiirviited värvide juurde:

Punane | Roheline | Valge | Kollane | Sinine | Pruun | Hall | Must | Hõbe | Kuld | Roosa | Oranž | Türkiissinine | Indigo | Violetne | Fuksiinpunane



Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...





Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.


Isiksuse analüüs hiina astroloogia järgi


Sünniratta kood


Suhte analüüs ja võimalused (kvaliteet)


Skulptuur: tütarlaps ja koer


Kaelakee ja kõrvarõngad: elu puu


Seinapilt lõuendil või kapal: päikeseloojang põllul


Pehme mänguasi: vöölane


Vaagnad (4 tk)


Kaelakee: shungiit (3 tk)


Südamekujuliste kristallide komplekt (8 tk)


Tassid: linnud (2 tk)


Seinapilt lõuendil: kaunis kuldking



Lehed ( 12 / 16 ): « Eelmised1 ... 1011 12 1314 ... 16Järgmised »

Seotud postitused