Värvide tähendused äritegevuses

KOLLANE

Kollane värv sümboliseerib õnne, rõõmsameelsust ja mängulisust. Psühholoogias on see värv kui optimismi, arengu ja valgustatuse kujundiks.

Kollane värv stimuleerib inimeste loogilist mõtlemist ja vaimset aktiivsust. Värvi seostatakse tihti ka tarkuse ja asjatundlikkusega. See inspireerib inimesi looma ja ideid genereerima.




Kollane värv parandab analüütilist mõtlemist, loogiliste lahenduste leidmist ja otsuste langetamist.

Samas võib liigne kollase värvi kasutamine tekitada ärevust, pingeid, närvilisust ja teravaid vastasseise teiste inimestega. See võib muuta inimesed väga kriitiliseks.

Kollase värviga seonduvad positiivsed mõjud:
– rõõmsameelsus, õnnelikkus, mängulisus;
– optimism, selgust toov;
– loogilisus, vaimne selgus, otsuste langetamine;
– enesekindlus, originaalsus, loovus;
– akadeemilisus, analüütilisus;
– tarkus, loogilisus;
– suhtlemine, ideede vahetus.

Kollase värviga seonduvad negatiivsed mõjud:
– kriitilisus, liigne analüütilisus;
– kannatamatus ja impulsiivsus;
– egoism, pessimism;
– kiuslikkus, argus, valelikkus;
– emotsioonitus, kaastunde vähesus.




Kollane värv äritegevuses

Kollast värvust on hea kasutada lastele suunatud toodetel. Sellisel puhul lisavad toodetele lisaväärtust ka teiste värvide kasutamine, kui seda aga piisavalt mõõdukalt tehakse. Kollane värvus stimuleerib laste mõttetegevust ja aitab esile tuua loovust.

Vabaaja veetmisega seotud toodete puhul on kollase värvi kasutamine õigustatud, kuna see rõhutaks toote meelelahutuslikku ja seikluslikku olemust.

Nagu juba varem sai mainitud, siis kollane värv võib tekitada inimestes ka pingeid ja rahutust. Seepärast peaks kollase värvi kasutamisel olema ettevaatlik selliste toodete ja teenuste puhul, mis rõhuvad stabiilsusele.




Kollase värvi kasutamine on mõttekas siis, kui ettevõte rõhub inimese liikumisele ja kiirusele. Tihtilugu kasutavad just kiirtoiduketid kollast värvi kombineerituna punasega, et seeläbi inimesi rohkem sööma meelitada.

Kollast värvi on hea kasutada klientide tähelepanu köitmiseks. Seepärast kasutatakse kollast värvi tihti hinnasiltidel ja reklaamides, kus see peab teistelt toodetelt tähelepanu ära tõmbama.

Kollase värvi kasutamist tuleks vältida meeste puhul, kellele soovitakse kalleid asju müüa.




Kiirviited värvide juurde:

Punane | Roheline | Valge | Kollane | Sinine | Pruun | Hall | Must | Hõbe | Kuld | Roosa | Oranž | Türkiissinine | Indigo | Violetne | Fuksiinpunane



Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...





Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.


Aasta analüüs numeroloogia järgi


Taro kaartide ennustus


Aastahoroskoobid, kuuhorksoobid, aasta analüüs numeroloogia järgi


Taldrikud (27 cm) (4 tk)


Termos: Thermos Stainless King 0,47 l


Barbie nukk (GXF06)


Seinapilt lõuendil või kapal: Iru SEJ


Padjakate 50 x 50 cm (4 tk)


Päikesepüüdja: koolibri


Käevõru: turmaliin ja tiigrisilm


Kaelakee: akvamariin


Taro kaardid: Mystical Journey Oracle (koos raamatuga)



Lehed ( 4 / 16 ): « Eelmised123 4 56 ... 16Järgmised »

Seotud postitused