Õpetaja: “Kristel, lahenda järgmine ülesanne: sa oled 8-aastane, aga Triin on sinust kaks aastat noorem. Kui vana on Triin?”
“Kuueaastane.”
“Õige. Aga kuidas sa lahendasid?”
Loe edasiÕpetaja: “Kristel, lahenda järgmine ülesanne: sa oled 8-aastane, aga Triin on sinust kaks aastat noorem. Kui vana on Triin?”
“Kuueaastane.”
“Õige. Aga kuidas sa lahendasid?”
Loe edasiVaatamata korduvatele ja suurtele jõupingutustele, ei suutnud ühe eliitkooli zooloogia õpetaja lapsi veenda…
Loe edasiKoolistressil on palju erinevaid põhjusi: suured klassid ja mammutkoolid, pingelised programmid, liiga mahukad kodused ülesanded, tuimavõitu tunnid, omavahelised pinged, koolikiusamine, väsimus, vaesemate ja vähemvõimekate alaväärsustunne, kehvad hinded ja eksamite hirm jt.
Loe edasiEksamite sooritamise edukus oleneb inimese võimekusest ja suhtumisest ning oskusest õppida. Vastu tahtmist õppides ei saavuta tavaliselt häid tulemusi või on saavutused lühiajalised. Huvi ja arusaamine eksami vajalikkusest on parimad motivaatorid. On vaja endale selgeks teha, miks on just see eksamisooritus tähtis ja konkreetne õppeaine vajalik. Ei õpita mitte kooli ega hinnete pärast, vaid ikka iseenda ja elu jaoks.
Loe edasi“Lapsed, nimetage veel liitusid, aga Nõukogude oma ärge enam mainige,” palub õpetaja.
“Jah, Juku, palun nimeta 3 liitu!”
“Euroopa-liit…”
Loe edasiÕppurite horoskoop (8 tüüpi).
Loe edasiKool – vabatahtlik vangla, tund – 45 minutit närvikõdi, õpetaja – vabaduse piinaja, õpilane – puuris laululind
Loe edasi