Kevadeks hea enesetunne

Päike on jälle rõõmsamalt paistma hakanud. Suvi pole enam kaugel. Pikk pime talveperiood on nüüdseks läbi, mis aga tähendab ka seda, et Sinu organism vajaks turgutust, et nö. kevadväsimusega paremini toime tulla. Vajame kõik piisaval määral päikeseenergiat, kuid samas väsitab ere valgus praegu inimesi ka üsna kiiresti. Kas Sa aga teadsid, et iga päikesemärk peaks eelistama kindlaid viise, kuidas kevadväsimusega kõige paremini toime tulla. On ju iga päikesemärgi puhul mõjutatud erinevad organid, mistõttu ei saagi üheselt öelda, et tehke seda või tehke teist.

Kuidas siis tagada endale kõige paremad tulemused kevadväsimusega võitlemisel. Esiteks tuleks võtta arvesse oma päikesemärk. Teiseks element (õhk, vesi, tuli, maa). Kolmandaks oma organismi kõige nõrgemad organid.

Nende kolme aspekti arvesse võtmisel olemegi järgmisena ära toonud need tegevused, mis võimaldaksid kevadväsimusega kõige paremini toime tulla. Aga miks mitte kasutada neid meetodeid ka suvel, sügisel ja talvel.

JÄÄR

Joo rohkelt. See olekski Sinu puhul peamiseks märksõnaks hea enesetunde tagamisel. Tulemärgina kulutad Sa oma ettevõtmistega rohkelt oma organismi vedelikuvarusid, mistõttu vajab Sinu organism enam vedelikku, kui teiste päikesemärkide esindajad. Kuigi oled füüsiliselt üsnagi aktiivne inimene, tuleks Sul ka võimlemisega tegeleda. Eriti vajalikud oleksid erinevad venitused, mis aitaksid kõige paremini päeva jooksul tekkinud lihaspingeid vähendada. Jooksmine looduses tuleks kasuks. Oluline on siinkohal märksõna loodus. Sinu organism vajab piisaval määral värsket õhku.




SÕNN

Sinu ainevahetus on aeglane, mistõttu tuleb Sul rõhk panna füüsilisele aktiivsusele. Naudid väga aiatööd või looduses olemist, mistõttu püüagi leida võimalusi, kuidas selle tegevuse juures ka füüsiliselt aktiivsem olla. Seepärast vali aiatöödel rohimise asemel näiteks kaevamine. Olemata sellest, millised tegevused Sa endale sihiks sead, on oluline see, et Sa ei kaotaks nende juures püsivust. Just kevadel tuleks püsivus Sinu enesetunde parandamisele igati kasuks. Kõige selle juures hoidu liialdamisest. Jälgi alati oma enesetunnet ning kui tunned juba suuremat kurnatust või väsimust, tuleks ette võetud tegevus selleks päevaks pooleli jätta.




KAKSIKUD

Kõikvõimalikud igapäevased asjaajamised kurnavad Sinu närvisüsteemi. Seepärast on oluline see, et ennast igapäevaselt välja puhkaksid. Vajad veelgi enam puhkust kevadisel perioodil, mil Sinu energiavarud väga kiiresti otsakorrale kuluvad. Jooga oleks Sinu jaoks parimaks lahenduseks, kuidas oma sisemised energiad kontrolli all hoida. Kaksikute kõige nõrgemaks elundiks on kopsud. Seetõttu on Sulle kasulik viibida enam värskes õhus (metsas, mere ääres) ning sügavalt hingamine tuleks samuti kasuks. Erinevate harjutuste tegemine või võimlemine peab olema selline, mille juures tunneksid ennast hästi ja mugavalt, kuna vastasel korral on Sul raske selle tegevuse juures huvi säilitada.




VÄHK

Sulle sobiksid kõige paremini sellised energiaid suurendavad tegevused, millega saaksid oma kodus tegeleda. Igapäevane looduses viibimine või spordisaalide külastamine ei ole lihtsalt Sulle meeltmööda. Seepärast tasuks Sul investeerida kodusesse treeningtehnikasse. Millega võiksid enam tegeleda on ujumine, kuna Sinu päikesemärk on veemärk. Ujumine aitab Sul parandada hingamist, tagab piisava füüsilise koormuse ning aitab kerge vaevaga ka talvel kogunenud lisakilodest vabaneda.




LÕVI

Sinu energiavarud on tavaliselt üsna suured, kuid samas kevaditi võid tunda, et energiast kipub puudu tulema. Et seda juurde saada, tuleks Sul enam liikuda. Kõige lihtsam on looduses viibimine ja jalutamine. Naudi võimalikult palju päikest, et seeläbi organism D-vitamiini juurde saaks. Toiduvalikus hakka loobuma rasvastest toiduainetest, mida talvisel ajal enam kasutasid. Asenda need puuviljadega, eriti nendega, mis oleksid vitamiinirohked. Erinevad mahlad annaksid Sulle juurde igapäevasteks tegemisteks vajalikku energiat. Trenn on kevaditi oluline, kuid sealjuures tuleks Sul jälgida seda, et Sa ennast liigselt ära ei kurnaks. Eesmärgiks on ikkagi energia juurdesaamine, mitte selle otsakorrale kulutamine. Lõvi kõige nõrgemaks organiks on süda. Südame tugevdamine peaks olema Sinu peamiseks eesmärgiks.




NEITSI

Pikad igapäevased jalutuskäigud on Sinu jaoks kõige paremad. See aitab lõõgastuda, viib ära mõtted argistelt muredelt ning tagab Sinu organismile selle hapnikukoguse, mida hädasti vaja on. Kõige paremaid tulemusi võid aga oodata siis, kui võtaksid pikema jalutuskäigu ette nii hommikul kui ka õhtul. Ehkki ettevõtmised, millega praegu tegeled, ei ole keerulisemad või raskemad, tuleb Sul arvestada sellega, et need kurnavad oluliselt enam Sinu organismi. Seepärast vajad enam puhkust. Võimaluse korral varu nädalavahetustel aega puhkamiseks. Ära võta siis ette suuremaid ettevõtmisi. Liigu looduses, loe, kuula rahustavat muusikat. Spordialad, mis Sulle kõige paremini sobiksid: ujumine ja aeroobika. Lähtu aga sealjuures sellest, et liialdamine ei tule Sinu organismile kasuks.



Artikkel jätkub. Viite järgmisele lehele leiad pärast e-poe reklaami...





Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.


Unenäo seletus


Ühe inimese numeroloogiline analüüs sünnikuupäeva ja nime järgi + aasta analüüs numeroloogia järgi


Aastahoroskoop - 75 lehekülge


Nugade komplekt (6 tk) - Victorinox


Kaelakee: malahhiit


Vihmavari: päevalill


Käevõru: amasoniit


Seinakell


Taldrikud (20 cm) (6 tk)


Kausid (2 tk) (29 cm)


Kaelakee: obsidiaan


Söögiriistade komplekt (30 tk)



Lehed ( 1 / 2 ): 1 2Järgmised »

Seotud postitused