9 idamaist harjutust päeva positiivseks alustamiseks

Idamaade taoistliku õpetuse kohaselt annab inimesele tugeva tervise eluenergia qi liikumine kehas. See energia peab ringlema tõrgeteta kogu kehas, selleks on vaja sooritada iga päev harjutusi ning on vaja liikuda palju õues värske õhu käes.

Päeva alustamiseks soovitatakse järgmist harjutuste kompleksi, mida on kasulik sooritada õues või avatud aknaga toas:

KÕRVAHARJUTUS

Masseeri kõrvalesti mõlema käe pöidla ja nimetissõrmega (18 sujuvat üles-alla liigutust), hinga seejuures rahulikult. Seejärel kata kõrvad peopesadega, ühenda sõrmed kuklal ja koputa kergelt 3 korda nimetissõrmega vastu kukalt. See aktiveerib kõigi siseelundite bioaktiivseid punkte, vähendab pearinglust ja kõrvade kohinat. Kuklale koputamine toniseerib aju.




NINAHARJUTUS

Hõõru pöidla alumise välispinnaga nina otsast kuni juureni ja tagasi seni, kuni nahk soojeneb. Seejärel masseeri mõlema käe nimetissõrme abil ninakülgi silma sisenurkade juurest sõõrmeteni ja tagasi (18 korda). Nina masseerimine aktiveerib punkte, mis on energeetiliselt seotud südame, kopsude ja kaksteistsõrmikuga.

SILMAHARJUTUS

Suletud silmadega ja lõõgastunud olekus olles silita pöidla alumise osaga õrnalt silmalauge välisnurgast sisenurgani (18 korda). Seejärel vea pöidlaid energiliselt mööda kulmukaari ninajuurelt meelekohtade poole (18 korda). Liiguta silmamune silmi avamata üles-alla ja paremale-vasakule (18 korda). Harjutus aktiveerib nägemist ja närvisüsteemi.

NÄOHARJUTUS

Liiguta kõiki sõrmeotsi kergelt vajutades mööda nägu üles-alla, otsekui peseks nägu (18 korda). See alandab pingeid ja harmoniseerib aju tööd.




KAELAHARJUTUS

Võta mugavalt istet, lõõgastu, rista sõrmed kuklal, tõsta pea ja vaata lakke. Suru ristatud sõrmedega kuklale, püüdes samal ajal kaela ettepoole sirutada. Seejuures painuta kaela, et see kätele vastupanu osutaks. Algul 3 korda, hiljem võib suurendada kuni 9 korrani. Rohkem teha ei tohiks. Harjutus normaliseerib aju verevarustust ning seljaaju vedeliku liikumist, samuti lümfi ja vere liikumist.

ÕLAHARJUTUS

Hõõru toolil istudes vasaku peopesaga ringjaid liigutusi tehes paremat õlaliigest, seejärel masseeri samamoodi parema peopesaga vasakut õlaliigest (18 korda). Liigutused tuleb sooritada kellaosuti liikumise suunas. See vabastab liigesevalust, parandab vereringet ja normaliseerib energiavahetust.

PÕLVEHARJUTUS

Masseeri istudes peopesadega kellaosuti liikumissuunas mõlemat põlve (100 korda). See vähendab põlvevalu, alandab turset ja rahustab närvisüsteemi.




VAAGNAPÕHJALIHASTE HARJUTUS

Istu toolil, pane peopesad põlvedele, pinguta sissehingates tuharaid ja reielihaseid, tõmmates seejuures pärakut sissepoole. Välja hingates lõõgasta lihased (24 korda). Harjutus tugevdab vaagnapõhja-, päraku- ja kusepõielihaseid. Naistel mõjutab emakat ja vagiinat, meestel aitab vältida impotentsust.

KEREHARJUTUS

Istu toolil, tõsta üks jalg üle teise ja haara peopesadega ülemisest põlvest ning pööra keret vasakule-paremale (18 korda). Seejärel vaheta jalad ja korda harjutust teise jala põlvega (18 korda). Sisse hinga lähteasendis olles, välja hinga keret ja pead pöörates. Harjutus aktiveerib hingamist ja vereringet, tugevdab meridiaanides energia ringlemist ja aitab vabaneda nimmepiirkonna, maksa ja väikevaagna valudest. Pärast harjutuste sooritamist istu mõni minut rahulikult ja hinga sügavalt.





Suur valik ehteid, kodukaupu, matkatarbeid, mänguasju, kristalle, taro kaarte, seinapilte jne.


Aastahoroskoop - 239 lehekülge


Saatuse aastahoroskoop


Kahe inimese numeroloogiline analüüs ja kokkusobivus


Söögiriistade komplekt (24 tk)


Kaelakee: kaalude tähtkuju


Kaelakee: roosa kvarts


Kaelakee: hõbeobsidiaan


Kausid (4 tk) (750 ml)


Kaelakee: sõnni tähtkuju


Taldrikud (6 tk) (20 cm)


Padjakate 50 x 50 cm (4 tk)


Skulptuur: merendus (3 tk)



NB! Lehekülje sisu kopeerimine ei ole lubatud OÜ A.J.A. Grupp kirjaliku loata. Täpsemad lehekülje kasutustingimused leiad siit.

Kui soovid lisada siia lehele kommertsartiklit kliki siia.

Seotud postitused